
xa0"چهره ام" هرگز xa0 xa0 xa0"پریشانی" نداشت کاش "میشد" راه "سرد"xa0 xa0 xa0 "عشق" را " بی خطر" xa0"پیمود" و xa0 xa0 "قربانی" نداشت☆☆☆ .════ ═ufeff═══╗ xa0 xa0 DELNEVESHTE xa0 ╚════ xa0 ═══ufeff═••...
ادامه مطلب
و معجزه خداوند... دیواری است، به نام "اعتماد!!!" اگر دوست داری، به آرزویت برسی... با تمام وجود به اواعتماد کن!!!! www.delneveshte-nab.blog.ir https://telegram.me/likethi ❤ #دل_نوشت_ناب✔ @likethi...
ادامه مطلب