
شاید فردا ،همین فردا آخرین روز زندگیمان باشد...فردا بیشتر بخندیم ،راحت تر ببخشیم ،مهربانتر باشیم و خدا را بیشتر صدا بزنیم . شب همه ی دوستان به خیر و آرامش...تا فردای زیبا . Afsaneh.kha www.delneveshte-nab.blog.ir https://telegram.me/likethi ❤ #دل_نوشت_ناب✔ @likethi...
ادامه مطلب